Finaliştii Heineken Music Thirst au mixat pentru clubberii din Cluj

19 mai 2008
Bucureşti, 19 mai 2008 Heineken Music Thirst, programul care descoperă talentele in muzica de club din Romania, a ajuns la Cluj. Juriul, format din renumiţi profesionişti ai industriei locale şi internaţionale, a ales 3 finalişti dintre cei 50 de participanţi. Acum rămane responsabilitatea publicului să aleagă marele caştigător care va canta live la Heineken Music Thirst Opening Day in cadrul BESTFEST. Finaliştii Heineken Music Thrist, Adrian Eftimie, Ok Corral şi Konstantin & The Angel au mixat alături de Sven Vath, la Cluj, pe 17 mai.
Fiecare dintre cei 50 de DJ a compus şi produs propria piesă, ei trebuind să trimită un demo de 3 minute cu creaţia originală şi un al doilea demo de 15 minute cu piesa lor integrată intr-un mix. După prima etapă de jurizare, juriul a ales 10 semi-finalişti. Criteriile de evaluare au fost: abilităţile de producţie, structura şi aranjamentul instrumental al piesei, originalitatea ei, versurile şi caracterul comercial al piesei. 3 din cei 10 au ajuns insă in finală, după ce au trecut o ultimă probă şi cea mai grea, Mix-ul Live, criteriul de data aceasta fiind abilitatea de a mixa in fata publicului. Cei trei finalişti sunt: Konstantin & The Angel, OK Corral şi Adrian Eftimie. După alegerea finaliştilor, datoria juriului - format din DJ Roby, Ambasadorul Heineken Music Thirst şi caştigătorul din 2007 cu Monochrome, Joe Christie reprezentatul agenţiei Excession, Cătălin Muraru (Roton), Cristi Niţu (One FM) şi Joe Roberts, reprezentantul prestigioasei reviste DJ MAG a luat sfarşit. Din acest moment, juriul este inlocuit de către public. Finaliştii au plecat in turul Heineken Music Thirst şi işi vor demonstra abilităţile de a mixa in faţa iubitorilor de muzică de club. Voturile publicului, adunate pe loc in fiecare oraş, cumulate cu cele de pe www.heinekenmusic.ro, vor conduce la alegerea marelui caştigător. Turneul Heineken Music Thirst va colinda ţara, de la Mamaia la Cluj, Iaşi şi Timişoara şi se va incheia in Bucureşti, printr-o petrecere la Arenele Romane, pe 21 iunie. 2008 este al treilea an in care competiţia Heineken Music Thirst se adresează numai DJ-lor cu abilităţi de producători. Marius Meleşteu, Director Comercial: Prin Heineken Music Thirst nu vrem decat să aducem tinerii impreună şi să le oferim cea mai bună muzică de club, pentru că nimic nu uneşte oamenii ca muzica şi Heineken. Heineken iubeşte muzica şi ne-am făcut un obicei din a sărbătorii muzica de club impreună cu consumatorii noştri. Pe de altă parte, Heineken Music Thirst este o ocazie excelentă de a sprijini romanii talentaţi şi de a le oferi şansa să mixeze alături de idolii lor. Iar numărul mare al DJ-lor care s-au inscris in competiţie in acest an nu poate dec?t să ne bucure şi să ne motiveze pentru ediţiile viitoare. Heineken Music Thirst este comunicată printr-o campanie integrată, prin tradiţionalele canale offline (TV, print, Radio), prin componente de PR şi comunicare neconvenţională prin activări stradale. Platforma online a campaniei a fost gandită in jurul website-ului http://www.heinekenmusic.ro/ unde consumatorii pot găsi cele mai noi informaţii despre turneu. Programul turneului: Mamaia ? 1 mai, Cluj ? 17 mai, Iaşi ? 07 iunie, Timişoara ? 14 iunie, Bucureşti - 21 iunie. Despre Heineken Music Thirst: Iniţiat in septembrie 2002, programul Heineken Music Thirst a devenit după 6 ani o competiţie de referinţă pe scena internaţională a muzicii urbane electronice. De-a lungul celor 6 ani, peste 300.000 de oameni au participat la evenimentele Heineken Music Thirst şi peste 7.000 de DJ s-au inscris in competiţii. In 2005 Heineken Music Thirst a debutat şi in Romania şi s-a dovedit a fi un adevărat succes. In 2005, caştigătorul a avut şansa să mixeze la competiţia europeană ?n Croaţia, iar in 2006 caştigătorii au lucrat chiar cu Groove Armada.2007 ne-a demonstrat că Romania ascunde multe talente muzicale, Monochrome fiind desemnaţi Global Winners la competiţia internaţională Heineken Music Thirst Studio In Las Vegas.

comments powered by Disqus


Ne ajutam de "cookies" pe site-ul nostru pentru a ne asigura ca puteti gasi informatia pe care o cautati in cel mai simplu mod.
Continuand, acceptati aceste "cookies". Puteti citi mai multe despre "cookies" si cum functioneaza aici.