7UP lanseaza o editie limitata de colectie

12 august 2016
România, 12 august 2016. Vara aceasta, 7Up sărbătorește fiecare individ original printr-o ediție limitată de colecție, formată din 6 doze cu modele diferite, care ilustrează energia și efervescența fiecărei perioade marcante din istoria brandului. Același gust inconfundabil. Aceeași atitudine și același spirit neconvențional, care provoacă oamenii să caute extraordinarul din fiecare lucru banal. Aceeași sete de originalitate și de inovație. 7Up în secolul XXI reprezintă în continuare avangardă a gustului și a spiritului din secolul XX.

 

1936. Sunt deja 7 ani de când 7Up a intrat pe scenă. 7 ani în care și-a ținut promisinea de a aduce zâmbete chiar și în cele mai dificile momente cauzate de marea criză economică din America. ”You like it, it likes you” devine primul slogan al brandului, devine promisiunea de a te face fericit fără efort prin gustul răcoritor de lemon-lime.


1957. La sfârștiul anilor ’40, după doar două decenii, 7Up urcă în topul celor mai bine vândute băuturi din lume. Entuziasmul, optimismul, fervoarea și creativitatea anilor ’50 sunt îmbrățișate de 7Up, iar gustul original de lemon-lime este cel care dă tonul petrecerilor. ”Fresh-up with Seven Up” devine regula casei la petreceri.


1967. 7Up – sucul care nu este cola. Într-o piață monopolizată de băuturi cola, cu conținut de cofeină, își face loc sucul care generează schimbare, libertate în spirit și o revoluție a gustului. ”Drink UNcola anytime” este alegerea subînțeleasă a tinerilor care confruntă normele sociale.


1977. Este momentul în care 7Up trăiește muzica, simte vibe-ul și luptă pentru originalitate, dreptul de a fi diferit și de a face lucrurile așa cum vrei. ”Dragoste, nu război” și gustul consacrat al 7Up animă sufletele tinerilor și a celor care vor schimbare. ”UNdo it” este noul slogan. Este noua teorie de viață.


1980. 7Up se mută în centrul culturii pop și nu se teme să-și arate personalitatea vibrantă. Trăiește la unison cu Warhol, Indiana și Lichtenstein. Aroma originală și perspectiva 7Up inspiră oamenii anilor ’80 să simtă cu fiecare celulă și să nu ascundă asta. ”Feelin’ 7Up” devine motto-ul unei generații care știe să se simtă bine.


1990. Timpuri agitate, schimbări sociale în toată lumea, revolte și suflete încărcate. 7Up oferă șansa unei pauze de la mersul lucrurilor alături de Fido Dido și aroma de lemon-lime. Atitudinea relaxată față de viață și probleme este cea care promite salvarea de la viteza secolului XX. ”It’s cool to be clear” dă naștere unei noi generații – millennials.


”Această celebrare a perioadelor care au marcat existența 7Up este o inițiativă globală, care vrea să atragă atenția asupra fiecărui creativ, care poate că trece neobservat în haosul cotidian. Este un proiect care vrea să scoată la iveală originalitatea în cel mai pur sens și inovația, din ce în ce mai dificil de găsit la ora actuală, care au caracterizat 7Up în aproape un secol de existență. 7Up a fost dintotdeauna sinomim cu creativitatea, cu ineditul și cu un mod de a aborda viața altfel. 7Up este despre oamenii care au curajul să experimenteze noutăți, despre cei care nu renunță ușor, despre idealiștii care vor să schimbe lumea și care chiar o vor face”, consideră Cristina Radu, Group Brand Manager CSD & Energy Drinks PepsiCo Romania.
Prin lansarea campaniei 7UP Vintage, unii dintre cei care au savurat de-a lungul timpului gustul răcoritor de lemon-lime al 7Up-ului s-au alăturat brandului în manifestul pentru originalitate. Mihnea Ghilduș, designer de produs și fondat Dizainăr, Maurice Munteanu, fashion editor, și Alexia Talavutis, actriță, dansatoare și cântăreață sunt oameni care și-au urmat cu încredere pasiunea, reușind mereu să rămână autentici și să nu le fie teamă să o arate. Primul care vorbește despre sursele de inspirație și despre provocările de a rămâne original este Mihnea Ghilduș. Video-ul campaniei poate fi urmărit aici.


Mai multe informaţii despre campania 7UP Vintage sunt disponibile pe pagina de Facebook 7Up România.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2015 adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanța cu Scop - angajamentul nostru de a oferi performanțe financiare la cel mai înalt nivel, creând în același timp o creștere durabilă a valorii acțiunilor. În practică, Performanță cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalități inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului și de a reduce costurile operaționale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajații noștri la nivel global; și respectarea, sprijinirea și realizarea de investiții în comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea. Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com.


comments powered by Disqus


Ne ajutam de "cookies" pe site-ul nostru pentru a ne asigura ca puteti gasi informatia pe care o cautati in cel mai simplu mod.
Continuand, acceptati aceste "cookies". Puteti citi mai multe despre "cookies" si cum functioneaza aici.