„Start a party” with „THE BEAT”

28 februarie 2011
Bucureşti, 28 februarie 2011 - J&B, whisky-ul celor mai reuşite party-uri, porneşte în turneu naţional pe BEAT-uri antrenante, continuând tradiţia organizării celor mai surprinzătoare petreceri, într-o nouă campanie, „THE BEAT!”, sub conceptul „Start a party!”.

Din 5 martie, timp de 6 săptămâni, BEAT-urile trupei Sensor vor arunca în aer petrecerile J&B din Braşov, Cluj, Iaşi, Sibiu, Constanţa şi Bucureşti.

„Start a party” cu „THE BEAT!”
oricum, oriunde şi pentru oricine pentru că orice party poate începe spontan, cu doar un simplu BEAT. BEAT-uri care ne invadează de cum intrăm într-un club sau BEAT-uri pe care oricine le poate descoperi, oriunde: în casă, la birou, pe stradă, în club. BEAT-uri create de oricine din tot ce ne înconjoară: sunetul tastaturii, bătaia creionului pe birou, paşii pe holuri sau paharele ciocnindu-se. Astfel, J&B a identificat ingredientele principale ale celor mai reuşite petreceri: BEAT-urile însoţite de atitudinea potrivită, bună dispoziţie, oameni şi băutura preferată.

„Românii sunt deja familiarizaţi cu petrecerile pe care J&B le organizează, de aceea, în fiecare an vrem să-i surprindem prin party-uri din ce în ce mai inedite şi să continuăm să le dovedim că ei sunt elementul principal al oricărei petreceri. Prin Start a party cu the Beat! încercăm să arătăm că este nevoie doar de puţină imaginaţie pentru a da startul unei petreceri de neuitat oriunde şi oricând”,
a declarat Alina Ionescu, brand manager J&B, Sollers PPD.

Consumatorii din toată ţara pot experimenta în avans BEAT-urile surprinzătoare ce vor cuprinde oraşele nominalizate în turneul J&B pe site-ul campaniei www.feelthebeat.ro, o platformă online care le va permite să îşi creeze printr-un singur click propriul ritm şi propria petrecere.

Petrecerile “THE BEAT” vor începe în cele mai hot cluburi din ţară şi se vor încheia în Bucureşti, nu înainte de a cuprinde campusurile studenţeşti, barurile şi cluburile ce vor vibra pe ritmurile trupei Sensor, care va organiza jam sessions în cele mai tari baruri din ţară cu o zi înainte de startul oficial al fiecărei petreceri.

BEAT-uri, Sensor, lumini, outfit-uri originale şi nu numai sunt doar câteva dintre surprizele celor mai tari petreceri J&B. Inedit, antrenant şi uimitor!

Ca în fiecare an, J&B va recomanda participanţilor la petrecerile „The BEAT” să consume produsele sale în mod responsabil prin mesaje distribuite în locaţii şi în jurul acestora. Let’s start the party, let’s feel the BEAT!

Încă de la apariţie, J&B a fost Scotch-ul “neconvenţional”, fiind asociat cu petrecerile, cu inovaţia şi cu o atitudine sociabilă. Începând cu Dean Martin şi Rat Pack, cei mai cunoscuţi consumatori de J&B în Vegas, până la vedetele moderne care dansează la evenimentele J&B de pe coastele Ibizei, J&B se află în centrul fiecărei petreceri reuşite.

J&
B Rare este Scotch whisky-ul numărul 1 în Europa şi al doilea la nivel mondial, având vânzări de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks datează din 1749, când a fost atestată ca distribuitoare de vinuri rafinate şi de băuturi spirtoase. Whisky-ul J&B Rare Scotch, aşa cum îl consumăm astăzi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piaţa americană de după prohibiţie. Gustul său echilibrat şi plăcut vine din îmbinarea perfectă a 42 de tipuri de cereale şi malţ. 


comments powered by Disqus


Ne ajutam de "cookies" pe site-ul nostru pentru a ne asigura ca puteti gasi informatia pe care o cautati in cel mai simplu mod.
Continuand, acceptati aceste "cookies". Puteti citi mai multe despre "cookies" si cum functioneaza aici.