Concurs de remixuri cu track-urile Casablanca Records
Promovare a presupus colaborarea dintre doua case de productie si folosirea acestui audio tool pentru a remixa o serie de melodii. Numele implicate sunt prea bine cunoscute: Gamma Records a remixat patru melodii ale celor de la Casablanca Records, una dintre cele mai cunoscute case de discuri ale tuturor timpurilor, pe genurile disco şi funk, in anii ’70-’80. Telonius, The Phenomenal Handclap Band, Moullinex si Munk au rearanjat melodiile si le-au reinregistrat impreună cu Peaches ca vocalista.
Apoi au scos cu ele un EP de patru melodii care, in acelaşi timp, este un tribut pentru cele mai tari piese din istoria disco si o demonstraţie de editare care nu ar putea fi mai contemporana.
Melodiile se gasesc aici: http://burn-studios.com/news/listen_to_the_casablanca_reworks
Nu in ultimul rand, Burn Studios organizează si un concurs de remixuri, iar cei de la Gomma Records vor selecta cele mai bune 4 remixuri si vor scoate un EP in aprilie.
Uite cum se poate participa:
1.Trebuie sa-ti faci un profil pe site-ul Burn Studios accesand butonul de inregistrare, apoi sa te logheazi ca sa intri in cont. Prin realizarea unui profil confirmi faptul ca ai luat la cunostinta regulile concursului. Le gaseşti aici: http://burn-studios.com/uploads/casablanca_rmx/Casablanca%20Reworks%20Remix%20Contest%20%28redraft%29%2008.02.12.pdf
2. Descarca track-ul ''Walk the night'' sub forma unui fisier zip de aici: http://burn-studios.com/downloads/Walk-The-Night/Stems%20Walk%20The%20Night%20113.8%20bpm.zip
3. Folosind orice instrumente doresti, remixeaza piesa.
4. Uploadeaza pe profilul tau de Burn Studios versiunea ta a track-ului ''Walk the night''
5. Numeste-ti track-ul ''Casablanca RMX'' pentru a intra in competitie. Poti uploada cate versiuni doresti.
Competitia se incheie pe 5 martie 2012. Track-urile trimise dupa ora 12.00 pm nu mai sunt eligibile pentru a castiga. Pe 15 martie 2012 vor fi anuntati castigatorii.
Despre Vice:
Vice, creatorul de continut cu o abordare de 360 de grade si un sistem de distribuire ce acopera 34 de tari si 17 limbi diferite, ce exceleaza in a pune pe tapet subiecte dificile. Vice vorbeste despre ce e la ordinea zilei, face investigatii, are materiale despre sporturi extreme sau urbane, moda, cultura, muzica si calatorii, filme, entertainment, ca sa nu punem la socoteala sex, drugs and rock’n roll. Totul, insa, are la baza principiul brandului: spune adevarul, asa cum e, chiar daca provoaca reactii si mai ales daca deranjeaza!
Vice inseamna mai multe site-uri, dintre care cel mai cunoscut este vice.com (varianta romaneasca – vice.com/ro); aici mai putem mentiona insa si vbs.tv – retea de broadcasting online, noisey.com – site-ul dedicat muzicii, vicestyle.com etc., revista tiparita, ce se distribuie gratuit, o casa de productie si o editura.
Pentru mai multe informatii: ruxandra@scriptmedia.ro